Thursday, August 7, 2008

Tak Tau

Hari aku tak tau nak tulis ape untuk perasmian blog aku ni..tak der idea sebab aku tengah blur sekarang..tapi yang pastinyer aku lah newbie untuk arena blogger..nak try test..best ker buat blog ni..apa faedahnyer..mungkin untuk suka2 ataupun nak buat duit (ramai org cakap kalo sape2 buat blog ni bleh jadi kaya.. tul ker)..itu aku no comment..nanti aku try buat duit kat blog aku ni..kalo berjaya bleh arr aku kongsi ngan korang sume..
tapi yang pastinyer (ape yang aku rase sekarang lah, aku telah melepaskan kekusutan fikiran aku melalui penulisan blog ni..ade rase lega sikit..)..tengoklah sekarang, panjang juge aku menaip ni..kepala aku yang kusut ni dah lega plak..hahaha
best juga menulis ni lagi2 tang meluahkan perasaan..memang superb la kesannyer..tak yah nak marah kat orang depan2, marah kat PC ni jer..orang pun tak tau kita sebelum ni tengah marahh..hehehhe

anyway, cukup arr aku taip karangan ni..banyak keje..nanti sambung..daaa

No comments: